Hoogoorddreef 11
1101 BA Amsterdam
werkenbij@proudtobeaplanner.nl
Personeelsplanner Zorg
Als planner ben je een integraal onderdeel van het centrale planbureau en krijg je de kans om actief bij te dragen aan de planning van de zorgafdelingen. Jouw focus ligt niet alleen op het maken van roosters, maar je speelt ook een cruciale rol in de verdere ontwikkeling van capaciteitsmanagement binnen het dynamische zorglandschap.
Als planner ben jij de spin in het web!
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van kwalitatief adequate en kostenefficiënte roosters voor de 24-uurs zorg in jouw toegewezen regio;
Je overlegt met vaste medewerkers en flexpool collega's om de planning zo efficiënt mogelijk in te richten;
Vooruitkijken, prognoses maken en adequaat inspelen op open diensten behoren tot jouw dagelijkse taken;
Als kritische sparringpartner en adviseur werk je nauw samen met teammanagers;
Je werkt binnen het centrale planbureau en vindt de balans tussen afdelingsbelang, organisatiebelang en individuele medewerkers.
Een contract van min. 24 tot max. 36 uur, voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vaste aanstelling;
Salaris in functiegroep FWG 45 (max. € 3.863,- bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek). Inschaling is afhankelijk van je opleiding en werkervaring binnen de zorg;
Arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ, inclusief pensioenopbouw bij PFZW;
8% vakantietoeslag;
8,33% eindejaarsuitkering;
166 vakantie uren én 35 extra verlofuren (per jaar op basis van een fulltime dienstverband) in de vorm van een levensfasebudget;
Een reiskostenvergoeding conform cao;
Een vergoeding voor dienstreizen per auto van € 0,34ct netto;
Een "meerkeuzesysteem" arbeidsvoorwaarden, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld extra verlof, aanschaf van een fiets, sportschoolabonnement, studiekosten of het lidmaatschap van een vakbond of beroepsvereniging;
Mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling, zoals toegang tot E-learnings, vakgerelateerde cursussen en beurzen.
Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding, bij voorkeur in een bedrijfsmatige, logistieke en/of economische richting;
Aantoonbare kennis van cao's in de zorg, arbeidstijdenwet en relevante regelgeving;
Ruime ervaring als (personeels-)planner, bij voorkeur binnen de zorgsector;
Ervaring met planningssystemen; bekendheid met de planningsmodule van ORTEC is een pré;
Je neemt graag het voortouw bij het verbeteren van personele- en planningsprocessen;
Je hebt sterke gespreksvaardigheden en het vermogen om een voortrekkersrol te vervullen in een veranderende werkomgeving.
“Proud to be a planner” is een dynamisch en groeiend bedrijf gespecialiseerd in detachering en werving en selectie van planners voor zorginstellingen. We zijn trots op onze rol als verbindende factor binnen de zorg!
Solliciteer nu via de onderstaande knop!
Wil je meer weten? Neem dan contact op met Jelle Bouhuis, recruiter (via 06 4287344).
Houd je spambox/ongewenste e-mails goed in de gaten. Het komt weleens voor dat onze e-mails daar terecht komen.